dilluns, 9 de juny del 2008

Novetats de cuartelillo

Hola a tots!
La activitat va creixent!! Un grup de bodegueteros estaven el dissabte a la nit al rock i tapes despres de una serenata(va estar molt be, van contractar una batucada per animar la festa). Al pati vaig parlar amb dj mario(tatanka) del local de festes i tot aixo i de lo be que estava l'any passat. La nit la vam acavar al bar que tanca sempre l'ultim i alli estava el senyor D. Vicentin Marhuenda. Em vaig armar de valor i acompanyat per la ingesta liquida donat les hores que eren vaig estar parlant en ell. Li vaig preguntar per un parell d'histories mitiques que havien arribat als meus oidos per saber que havia de realitat i que de ficció(amb raó diuen que de vegades la realitat pot superar la ficció) i per la situacio del local que livam alquilar. Em va dir que el tenia alquilat, pero al costat en hi ha altre que es podria fer alguna cosa. Com podeu observar al xat, Dj Mario tambe va haver de coincidir amb ell i tambe li ho va comentar(gracies per la colaboracio, aquest any en compensació tens barra lliure i dret a venir a punxar 1 nit...). El cas es que em de trucar a Don Vicent(amb 1 poca de sort te el contestador enxufat i podem sentir el seu particular missatge). Jo no tinc el numero. Senyor nosementiendecuando hablo o com va dir D. Vicent "jo el any passat vaig parlar en el fill de conchitina", encarregate tu de trucar-lo i negociar en ell. Si no pots o no vols enviam 1 sms amb el seu numero i ho faré jo.
R'6