dijous, 14 de febrer del 2008

Septembre 2008

Buenas a tots!!
El blog este esta un poc parat, entre uns i altres el tenim desates. Jo casi no tinc temps en el curro i com a casa no tinc internet...
A lo que anem: Toni (el del Tatanka o el del Punto pop, Segons gustos) m'ha enviat hui un parell de sms en els que m'ha donat a entendre que ell i Juano(el del Tatanka o el de Sapesa, segons gustos) estaven pensant en alquilar el Tatanka per a festes de setembre, que si ens interesava podiem quedar un divendres i anar a parlar amb ells del tema. No se res mes, supose que el que voldran alquilar sera un localet que hi ha al costat, no el pub en si.
Com que tambe tenim que fer algunes gestions per a la festa del mig any amb Toni (el del Tatanka o el del Punto pop, Segons gustos), que algun kapacorrense es pose en contacte amb mi per poder anar a vore el que ens proposen i aprofitar per donar-li el cartell de la festa i parlar amb ell.

R'6