diumenge, 11 de juliol del 2010

Aci si que em rascat!!!!!


Grandiosa nit que va culminar amb un gran detall per part dels nuvis quan mentre jo criticava furios que l'inutil del encarregat de la finca del esdeveniment tirara els focs artificials com li va donar la gana despres de repetirli 6 o 7 voltes detalladament com havia de fer-ho(i crec que no ers tan dificil: primero enciendes la caja grande, cuando lleve 5 o 6 disparos la pequeña i cuando este acabandose la grande enciendes la traca. No te preocupes por nada. Yo no me preocupo pero como no lo hagas asi me mosqueare contigo y mucho. Pues nada primero la pequeña, cuando acaba la grande y cuando me de gana tiro la traca. A la mierda 200 euros, pedazo de cretino y encara venia disculpant-se que ell ho havia entes aixi i el pitjor es que se ho havia apuntat i tot). En fi, en tot aixo estava quan em toquen per l'esquena i al dona-me la volta em vec als nuvis davant de mi amb el ninots de la tarta damunt d'una moto per a mi.
Un detallaso, de veritat MOLTES GRACIES. Encara que molt mes important per a mi que aço, que al fi i al cap no deixa de ser un regalet que ara a vore on el coloque en lo apretat que vaig a l'habitació, va ser vore la cara de la parella quan es van girar i em van vore a la ceremonia. Aixo si que no se m'oblidara mai. Ni l'abraçada de Moran quan el vaig felicitar. Estes coses si que no tenen preu i et fan sentir-te absolutament feliç per uns instants.

R'6

7 comentaris:

señora de luci ha dit...

mas fet plorar al nuvi una altra vegada i a mi has estat apunt

Anònim ha dit...

No te cregues, que a mi m'ha costat escriure-ho

R'6

R¨ ha dit...

Joer com estem... jeje Sou uns cracks els 3...

Moltes gràcies pel regal. Si algún dia el re-regale serà per l'exemple de parelles com vosaltres...

Anònim ha dit...

la verdad es que estuvo muy bien...y lo de Romaneta..se lo merecía..tanto decir que no rascábamos..eh? me alegro mucho..y los novios...guapisimos!!! hubo detalles muy bonitos, como lo de mi flor...también me emocioné mucho.. gracias guapos. Ana.

R¨ ha dit...

Y sobretodo las lecturas de la ceremonia que fueron las 4 muy emotivas y sentidas... Bueno, vale, sobretodo las de las xicas...

Anònim ha dit...

Lo mejor los cuernos de Galiano

Los cuernos de Galiano ha dit...

¿Cómo que más sentidas las lecturas de las chicas? Para eso no le vendí yo mi alma al diablo, para dejármela en el escenario y que luego se diga que la lectura no fue sentida. Eso sí que me ha hecho llorar a mí también. Si es que esta ha sido la boda de las lágrimas. ¡¡¡Qué demonios!!!