dimecres, 13 de gener del 2010

Que desaprofitat estas en Copon City!!!

Hola a tots! Fa prop de 2 setmanes varem acudir el tete Galian i jo en companya de "las primas de ELda" al cine. Com casi el reste del mon a fet estos dies vam estar veien Avatar en 3D. Era la meua primera peli en 3D i la veritat es que te el seu rollo, encara que crec que en esta peli se li podria haver sacat mes partit. Megaexit taquiller, que superarà a Titanic(que per cert, a mi em va agafar en la meua epoca mes revolucionaria i a dia de hui encara no l'he vista) i tot tipus de comentaris es poden sentir al respecte del film. Es que quan se ho proposen ens fan tragar-nos el que vulguen.

Entre tots els comentaris que m'han arribat em quede amb 2 molt per damunt de la resta: El primer nomes acabar la peli, em lleve les ulleres, mire als ulls al tete aguardant amb impaciencia les seues primeres paraules en calent:"Pocahontas con efectos especiales". Ahí queda eso. Que genio!! Per que??? Perque 2 setmanes despres, analitzant-ho tot a fons i amb un grup de guionistes que te cagues, el dimarts per la nit Buenafuente dedica el seu monoleg a la peli en questió i per definir-la va dir:"Es como Pocahontas pero protagonizada por Chuck Norris". Estem davant d'un geni o no?
R'6

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Port ser que sí estiga desaprofitat a Copón City, però almenys ací un pot trobar "Pocahontas a 3 €".

R¨ ha dit...

No he vist Titanic, ni Avatar, ni Pocahontas ni cap de Chuck Norris, m'ho faré mirar... Per lo demés, d'acord en tot.

Anònim ha dit...

anirem a vore per corroborar-ho