diumenge, 9 de març del 2008

Chiqui chiqui: 12 points, Mig any: 14 Points

Aixo, que va ser un exit tremendo. El que si es veritat que gent ajena a la empresa no en havia molta. Jo no fare la cronica perque hi han altres que de bon segur ho faran i molt millor que ho faria jo. Nomes una cosa: en un moment de la nit prou avançat, el senyor S. se m'arrima en cara de espantat. per motius obis no recorde exactament com m'ho va dir, pero el cas es que s'havia pedut el cd que portava la canço Blanco y negro. La cara de espanto del senyor S rapidament va apareixer alsrostres meu i de R¨ que estava per alli. En apenes dos segons la reaccio:
R'6: Quan temps tenim?
S: 20 minuts mes o menys
R'6: R¨, tu la tens localitzada?
R¨: Si, anem.
En cosa de 8 minuts haviem tornat en eixa canço i en altres que R¨ molt habilment va aprofitar la situacio per a que se les posaren.

El proper dissabte 15 com crec que tots ja sabeu celebraré el meu 32 aniversari. Desde els 30 no em feia molta il.lusio celebrar-lo, pero aquest any la veritat es que si que tinc ganes. Esteu tots convidats, bodegueteros, kapacorrenses i reste d'amics. Nomes teniu que avisar-me abans del divendres per reservar la taula. Si voleu podeu apuntar-vos en els comentaris. Soparem on sempre i quan sempre.
R'6

1 comentari:

Anònim ha dit...

En el dialogo ha faltat: "Té igual, la cantem, la cantem..."