dimarts, 10 d’abril del 2007

Divendres Sant 07

Hola a tots. Aci esta el blog que no avança. Aguardant les fotos de la festa rociera amb desesperació(casi histeria diria jo...) ningu es decideix a posar res.
El divendres pasat havia de ser un divendres sant mes. Una provesso tampoc dona per a molt: que si una corneta ha desafinat en una entrada, que si han entrat a la imatge de cul, que si el xiquet de darrere m'ha plenat la vesta de cera, etc. Pos no, va ser molt mes divertit. A allò de les 8 es decideix suspendre la provesso per les previsions de plutja que hi havien. Nuestro Padre Jesus que ja estava al carrer inicia la maniobra per tornar a l'esglesia. Van fer 1 paradeta en la Plaça de la Sala. Abans que ningu reaccionara ja estava plovent. La ultima vegada que va haver semejant estampida va ser a la pel.licula Jumanji. Tot el mon corrent a buscar 1 balcó. L'unica persona que no es va inmutar va ser la Noe que com que ha corregut tant mon la plutja no li asusta.
Anem a l'esglesia a vore el que pasa!! Despres es queixa el cura de que no va gent a l'esglesia. Estava a tope! Jo quan vaig vore allo vaig pensar que tot el poble estava alli, me enganyava: els bars estaven a rebentar, tot el mon comentant el que hi havia pasat. Si la primera carrera del dia va ser per fujir del aigua, sobre les nou apareixia una nou problema: Encontrar taula per a sopar. Nosaltres vam estar atentos i ben prompte vam reservar taula al restaurant de 1 conegut.
Ja sentats a sopar, on esta Amaro? Sacant al sepulcre, que li han tirat 1 plastic per damunt i van a eixir. Pobra Bea, Lleva tres provesons en 1 dia(que tambe tenen merit els de la banda de música,dijous a la nit en la del silenci, divendres de mati a Elx i per la vesprada encara eixen tocant de caputxo). El cas es que el sepulcre va eixir i despres van fer l'enterro. per cert, es diu que en fer-li l'autopsia al sepulcre van veure que tenia els pulmons enxarcats.
Bueno vaig a seguir treballant. 'deu
R6

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ey amics, ja teniu les fotos!!! pero falten, ja sebeu aneu replegant ...
Quina Pascua pasada per aigua, el divendres no van poder dir AL CIELO CON ELLA!!! Ara fins dimecres sant de l'any que ve, q tb es el meu sant, que guayyyy :-)

Ale i el divendres cap a Amsterdam ...